صور: البنت حبيبة أبوها فما بالك لو عروسة

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

 المثل الشعبي بيقول "البنت حبيبة أبوها"، فما بالك بقى لو عروسة، العلاقة بين الأب وابنته علاقة معقدة جدا، محدش هيقدر يفهمها، هي علاقة حب من نوع خاص، وده بيظهر بشكل كبير يوم الفرح، لما يشوف البنوتة الصغيرة لابسة الفستان الأبيض ومستنياه يسلمها لعريسها، هنا الأب بيبقى مش مصدق أن بنته وصاحبته كبرت، والعروسة بتبقى متوترة جدا لأنها هتسيب أحن وأطيب قلب في الدنيا وهتروح لبيت  عريسها.

اللحظات دي مش سهلة أبدا لا على العروسة ولا على باباها، بتكون مزيج كدة بين الحب، الفرحة والدموع اللي بتكون في عين كل واحد فيهم، ورغم صعوبة الموقف لكنه لازم يتوثق.

اتفرجي على 16 صورة للعروسة وباباها يوم الفرح.

العروس والد_العروس صور عروسه والد_العروسه صور_عفويه فرح يوم_الفرح

 المثل الشعبي بيقول "البنت حبيبة أبوها"، فما بالك بقى لو عروسة، العلاقة بين الأب وابنته علاقة معقدة جدا، محدش هيقدر يفهمها، هي علاقة حب من نوع خاص، وده بيظهر جدا يوم الفرح، لما يشوف البنوتة الصغيرة لابسة الفستان الأبيض ومستنياه يسلمها لعريسها، هنا الأب بيبقى مش مصدق أن بنته وصاحبته كبرت، والعروسة بتبقى متوترة جدا لأنها هتسيب أحن وأطيب قلب في الدنيا وهتروح لبيت  عريسها.

اللحظات دي مش سهلة أبدا لا على العروسة ولا على باباها، بتكون مزيج كدة بين الحب، الفرحة والدموع اللي بتكون في عين كل واحد فيهم، ورغم صعوبة الموقف لكنه لازم يتوثق.

اتفرجي على 16 صورة للعروسة وباباها يوم الفرح.

العروس والد_العروس صور عروسه والد_العروسه صور_عفويه فرح يوم_الفرح

الترتيب لفرحك أسهل كتير مع Weds360. لأننا عارفين إيه المهم، تقدر تعتمد علينا في كل تفصيلة.

Tools website

موقع الفرح

ده المكان اللي هتحتفظ فيه بكل الأوقات الحلوة وكل صور الفرح للأبد وتتحكم في كل التفاصيل. وهتقدر تختار تصميمه، وتخلي المعازيم يبعتولك عليه الصور والفيديوهات واللحظات المميزة في فرحك. اختار موقع الفرح
Tools budgeter

تكاليف الفرح

لو محدد الرقم اللي هتصرفه في الفرح، هنساعدك هنا تعرف تستغله صح وترتب التكاليف صح. اتحكم في فلوس فرحك
Tools checklist

جدول المهام

حدد الحاجات اللي وراك، اعمل لنفسك جدول بالمهم منها وبأولوياتك في تنظيم الفرح علشان متنساش حاجة. ابدأ من هنا
Tools guestlist

المعازيم

مين اللي جاي الفرح؟ ومين اللي لازم تأكد عليه؟ ومين اعتذر؟ كلها حاجات هتقدر تنظمها، تتحكم فيها وتبعت دعوات فرح مخصصة لكل مجموعة. ابدأ من هنا
Tools vendors

متخصصين الفرح

اعرف أكتر عن متخصصين الأفراح في كل المجالات وشوف شغلهم واختار الأفضل ليك ولفرحك. ابدأ من هنا
Tools registry

هدايا الفرح

جمع كل هدية نفسك فيها، كل محل بتحبه في مكان واحد، وساعد المعازيم يختاروا هدية الجواز من غير مواقف محرجة أو تكرار للهدايا. ابدأ من هنا
× Logo
Weds360
Mobile App
Install now